"Azərişıq"dan problem yaradan YENİLİK

"Azərişıq"dan problem yaradan YENİLİKVətəndaşlar "Azərişıq" ASC-nin sms tipli sayğaclarında yaranan problemlərdən şikayət edirlər. Şikayətçilər iddia edirlər ki, onlara əlavə borc yazılır, balansdakı vəsait naməlum səbəblərdən silinir. Bəzi vətəndaşlar uzun çək-çevirdən sonra problemin həllinə nail olursa, əksəri süründürməçiliklə üzləşir.

Mövzu ilə bağlı "Kaspi" qəzetinin məqaləsini təqdim edirik.

Son dövrlər vətəndaşlar "Azərişıq" ASC-nin sms tipli sayğaclarının göstəriciləri ilə bağlı narazılıq edirlər. Redaksiyamıza müraciət edən şikayətçilər bildirir ki, 2021-ci ilin noyabr ayının 1-dən tariflər dəyişib, enerjinin qiyməti bahalaşıb. Ancaq tarif dəyişsə də, sms tipli sayğacların tarifi dəyişdirilməyib. "Azərişıq"ın İnformasiya Texnologiyaları şöbəsi bu işin öhdəsindən gələ bilmədiyi üçün, qurumun enerji satışı şöbəsinə edilən şikayətlərin həcmi hər gün artır. Təəssüf ki, bu şikayətlər real nəticə vermir.

Sms tipli sayğaclar ən çox Nəsimi rayonu ərazisində olduğu üçün şikayətlərin də əksəri məhz bu rayondandır. Sakinlərin iddiasına görə, "Azərişıq"ın işçiləri bu problemi həll etmək üçün elektron qaydada deyil, fərdi qaydada sayğaclara baxış keçirir, əl təması ilə sayğacda dəyişiklik edirlər. Amma bu da problemi həll etmir. İstehlakçılara yazılan əlavə borclara görə "Azərişıq" nümayəndələri ilə vətəndaşlar arasında mübahisələr yaranır. Misal üçün, QHT sektorunda tanınmış simalardan olan Vüqar Tofiqli iddia edir ki, "Azərişıq" hər ay ona əlavə borc yazıb. Özü də bu borc hər ay artır: "Fevral ayının əvvəlində yaşadığımız binadakı mənzillərin elektrik sayğacını sms tipli sayğacla əvəzləyiblər. Bu dəyişmənin özünü normal hesab etmirəm. Çünki əvvəlki sayğaclar daha etibarlı və münasib idi. Əvvəllər bir ay tamam olan kimi qəbz verilirdi və istehlakçıya 1 ay ərzində borcunu ödəmək imkanı yaradılırdı. Biz də ya onlayn şəkildə, ya da ödəmə terminalları vasitəsilə borcumuzu ödəyirdik. Yeni sms tipli sayğaclarda istehlakçılar əvvəlki imkandan məhrum olublar. İndiki sayğaclar istehlakçını məcbur edir ki, əvvəlcədən balansa pul yükləsin. Yəni "Azərişıq" satmaq istədiyi, istehlakçının hələ istifadə etmədiyi enerjinin pulunu bəri başdan alır. Belə məlum olur ki, "Azərişıq"ın yenilik adı altında tətbiq etdiyi sms tipli sayğacların əsas məqsədi bundan ibarətdir. Bundan başqa, əgər mən balansımı onlayn qaydada yoxlaya, sərfiyyatımı, pulumun qalığını onlayn şəkildə öyrənə bilmirəmsə, bunun nəyi yenilikdir? Təsəvvür edin, mən 3-cü mərtəbədə yaşayıram və balansımdakı məbləği öyrənmək üçün mütləq birinci mərtəbəyə düşməli, sayğaca baxış keçirməli, mexaniki qaydada məlumat almalıyam".

V.Tofiqli deyir ki, yeni sms tipli sayğaclar quraşdırılandan qısa müddət sonra e-manat ödəmə terminalında abonent kodunu yükləyən zaman mart ayı üzrə 26 manat 40 qəpik borc yazıldığını öyrənib. O, əvvəlcə bunu anlaşılmazlıq kimi qəbul edib, hər ehtimala borc kimi göstərilən məbləği artıqlaması ilə ödəyib. Lakin aprel ayında 15 gündən artıq müddətdə Bakıdakı mənzildə deyil, rayondakı evində yaşamasına rəğmən, abonent kodunu ödəmə terminalına daxil edəndə 27 manat borc yazıldığını öyrənib: "Maraqlı burasıdır ki, balansımda 22 manat artıq vəsait olduğu halda, mənim 27 manat borclu olduğum göstərilirdi. Dərhal "Azərişıq"la əlaqə saxladım, bunun səbəbini soruşdum. İzah etdilər ki, sistemdə problem var, tariflər əvvəlki qiymətlə hesablandığından belə fərqli vəziyyət yaranıb. Tələb etdilər ki, fərqin aradan qalxması üçün borcu ödəyim. Borcu ödəməkdən imtina etmədim, amma haqlı olaraq soruşdum ki, bu vəziyyətə görə kim günahkardır? Açıq şəkildə bildirdilər ki, günah "Azərişıq"dadır. Üçüncü dəfə "Azərişıq"ın Nəsimi rayonundakı enerji satış mərkəzinə gedəndə öyrəndim ki, mənim mənzilimin elektrik enerjisindən istifadəyə görə borcu artıq 88 manatdır. Ətraflı araşdırma aparılmasını tələb etdim. Sistemdəki nasazlığı, hansısa naməlum problemi əsas gətirib günahı öz üzərilərindən atdılar. Məsələni bu cür qoymadım, "Azərişıq" rəhbərliyi səviyyəsinə çıxdım. Onlara sübut etdim ki, əsassız yerə mənzilimə borc yazılıb və sistemdə yaranan hər hansı çatışmazlığa görə məsuliyyəti istehlakçı deyil, "Azərişıq" daşıyır".

V.Tofiqlinin sözlərinə görə, hətta Tarif Şurasının qərarına uyğun olaraq qiymətlərdə dəyişiklik varsa, bu dəyişiklik sms tipli sayğaclara xüsusi proqram vasitəsilə ötürülməli, balansdakı vəsaitdən işlədilən elektrik enerjisinin xərci çıxılmalıdır: "Balansımda vəsait ola-ola mənə borc yazılması absurddur. Çox çətinliklə "Azərişıq" rəsmilərinə vəziyyəti izah etdikdən sonra tələblərim yerinə yetirildi, problem həllini tapdı. Məsələ burasındadır ki, bu situasiya ilə yalnız mən deyil, onlarla, bəlkə də, yüzlərlə abonent qarşılaşa bilər. İndi onların hamısı mütləq "Azərişıq" rəhbərliyinə müraciət etməli, bütün iş-gücünü atıb haqlı olduqlarını sübut etməklə məşğul olmalıdırlar? İstənilən yenilik tətbiq olunanda elə etmək lazımdır ki, vətəndaşlara əlavə qayğı yüklənməsin, əksinə, xidmət səviyyəsi daha da yaxşılaşsın, məmnunluq təmin olunsun".

Bu cür şikayətlər onlarladır. Hər birində də eyni məzmun var. Qeyd olunan problemlə əlaqədar "Azərişıq" ASC-nin Mətbuat katibi Vaqif Aydınoğlu ilə əlaqə saxladıq. Şikayətçilərin səsləndirdiyi iddiaların əsaslı olub-olmadığına aydınlıq gətirmək istədik. O, hər bir vətəndaşın şikayətinin ətraflı araşdırılması, obyektiv mənzərənin ortaya çıxması üçün abonent kodu ilə birlikdə "Azərişıq"ın yerli qurumuna müraciət olunmasını tövsiyə etdi. Bildirdi ki, abonent kodu vasitəsilə illər, aylar və günlər ərzində vətəndaşın istehlak etdiyi enerjinin miqdarını, indiyə qədər hansı onlayn vasitələrdən, ödəmə terminalından istifadə edilməklə nə qədər vəsait ödədiyini müəyyənləşdirmək olar.

Enerji məsələləri üzrə ekspert İlham Şaban mövzuya dair qəzetimizə açıqlamasında bildirib ki, "Azərişıq" ASC-nin elektron xidmətləri hər kəs üçün əlçatandır. Ekspertin qənaətincə, istənilən istehlakçı istifadə etdiyi smartfona "Azərişıq"ın xidmətlərinin mobil versiyasını yükləməklə, nəinki cari ay ərzində, eləcə də aylar və illər üzrə elektrik enerjisi sərfiyyatını, ödənişlərini, borcunu öyrənə bilər. İ.Şabanın sözlərinə görə, əgər hər hansı istehlakçı hesab edirsə ki, ona əlavə borc yazılıb, o, elektron qaydada, yaxud ərizə ilə "Azərişıq" ASC-yə müraciət etməklə məsələnin ətraflı araşdırılmasını tələb edə bilər. Məsələ bu müstəvidə həllini tapmazsa, hər bir vətəndaş öz hüquqlarını qorumaq üçün məhkəməyə müraciət etməkdə azaddır.


BiG.Az Telegramda izləyin instagramda izləyin
Xəbərlər   Baxılıb: 339   Tarix: 28 may 2022  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255

Facebookda Paylaş
Kurslar.az kurslar

DiGƏR XƏBƏRLƏR

Ofis işi axtaran xanımların diqqətinə - TƏCİLİ VAKANSİYA

saytına satış meneceri axtarılır. İş ofis daxilindədir. Tələblər:. Güclü iş etikasına sahib olmalı. Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;. Satış qabiliyyəti olmalı;. Məhsulları təqdim etmək bacarığına malik olmalı. Nizam-intizam. Əsas vəzifələr:. "Online" satış işini həyata keçirmək;

01.06.2022 468

Süd və süd məhsulları alarkən DİQQƏTLİ OLUN - VİDEO

Təmiz və qatqılı qidalar eyni piştaxtaya qoyulur. Söhbət süd məhsullarından gedir. Marketlərdə belə qidalar yanaşı satılır ki, bu da istehlakçıların seçim etmələrində çətinliklər yaradır. Yəni qatqısız və qatqılı süd məhsulları alıcılara eyni piştaxtada təklif olunur. Azərbaycan Südçülər Asossasiyasını

28.05.2022 533

İran paytaxtında atışma olub, ölən və yaralananlar var

İranın paytaxtı Tehranda Taleqani küçəsində baş verən silahlı atışma nəticəsində 2 polis zabiti yaralanıb. "Report" "Mehr" agentliyinə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Tehran əyaləti polis idarəsindən bildiriblər. Məlumata görə, Şəhidlər və Veteranlar Fondunun qarşısında adamları

28.05.2022 506

Hər il tullantılardan 1500 manata qədər qəpik toplanır RƏSMİ

"Hər il ərzində tullantıların çeşidlənməsində 100-1500 manata qədər qəpik pul toplanır". -ın məlumatına görə, bunu "Təmiz Şəhər" ASC-nin İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin müdiri Orxan Cabbarov bildirib. O qeyd edib ki, tapılan pullar xeyriyyə məqsədləri üçün istifadə edilir. O.Cabbaro

28.05.2022 614

Gəncədə yaşlı kişi meyiti TAPILDI

Gəncədə dəmir yolunun yaxınlığında meyit tapılıb. APA-nın yerli bürosunun xəbərinə görə, araşdırma zamanı həmin şəxsin Ucar rayon Qazqumlaq kənd sakini 59 yaşlı Emilov Şaban Əlibaba oğlu olduğu müəyyən olunub. İlkin məlumata görə, Şaban Emilov yaxın zamanlarda dəmir yollarında işə düzəlib. Onun ürəktutmasında

28.05.2022 945

Əfv olunan qadın: "Övladlarıma qovuşmağım və qardaşımın toyunda iştirak etməyim bir başqa xoşbəxtlikdir"

"Əfv sərəncamında adımın olmasını arzulasam da, reallaşacağını düşünmürdüm. Çox şükür ki, arzuma çataraq bu gün azadlıqdayam". "Report" xəbər verir ki, bunu Prezident İlham Əliyevin imzaladığı Əfv sərəncamına əsasən azadlığa çıxan qadın Züleyxa Cəfərova deyib. O, Prezident İlham Əliye

28.05.2022 1739

Gözəllik salonları ilə bağlı VACİB XƏBƏR - Bunları etmək olmaz - VİDEO

Botoks, dolğu, üz cavanlaşması, burun kiçiltmə və bu kimi kosmetoloji prosedurlar. Bu xidmətlər təkcə tibb müəssisələrində yox, gözəllik salonlarında da var. Klinikalarda çalışan kosmetoloqlardan tibbi sertifikat tələb olunduğu halda, əksər gözəllik mərkəzlərində buna ehtiyac duyulmur. Tibbi sertifika

28.05.2022 920

Gürcü politoloq: "Azərbaycanın apardığı xarici siyasət digər ölkələr üçün nümunədir"

"Azərbaycanın apardığı xarici siyasət digər ölkələr üçün nümunədir". "Report"un yerli bürosu xəbər verir ki, bunu Gürcüstan Texniki Universitetinin Siyasət və beynəlxalq münasibətlər departamentinin rəhbəri, professor Tamar Kiknadze jurnalistlərə açıqlamasında deyib. Onun sözlərin

28.05.2022 265

Meymunçiçəyi virusu ölümə səbəb ola bilər? - AÇIQLAMA

"Meymunçiçəyinə yoluxanlar arasında bəzən ölüm faktları da ola bilər". xəbər verir ki, bunu TƏBİB-in İnfeksion nəzarətin təşkili şöbəsinin müdiri Nəzrin Mustafayeva deyib. O bildirib ki, ölüm halları daha çox dəri səthindəki səpkilərə müxtəlif bakteriyalar düşəcəyi halda baş verə bilər:. "Həmçini

28.05.2022 330