Ət yeməyin həqiqətən zərərli olub-olmadığı AÇIQLANDI

Ət yeməyin həqiqətən zərərli olub-olmadığı AÇIQLANDIƏtin insan orqanizmi üçün təhlükələri ilə bağlı müzakirələr davam edir. Bir sıra elm adamları bu məhsulun istifadəsi ilə xərçəng riskinin artması arasında əlaqə haqqında danışır. Onu da qeyd edək ki, eyni zamanda bu faktı təsdiqləməyən tədqiqatlar var.

Lent.az xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, Stenford Universitetinin mütəxəssisləri bu məsələyə son qoymağa çalışıblar.

Onlar eksperiment aparıblar. Alimlər qiymə donuz, mal əti və kartofu iki müxtəlif üsulla bişiriblər: 15 dəqiqə qaynadıb 20 dəqiqə qızardıblar. Bundan sonra mütəxəssislər yeməyin DNT-sini çıxarıb və analiz ediblər.

Məlum olub ki, qızardılan ətin güclü istilik nəticəsində DNT zədəsi var. Mütəxəssislərin fikrincə, gələcəkdə istehlak edildikdə bu, insan DNT-sinin məhvinə gətirib çıxarır və xərçəngə tutulma riskini artırır. Həmçinin, qızartma zamanı kanserogen maddələr əmələ gəlir ki, bu da onkologiyanın inkişafına kömək edir.

Mütəxəssislər belə qənaətə gəliblər ki, qızardılmış ət qaynadılmış və ya bişmiş ətdən qat-qat zərərlidir.

Alimlər həmçinin işlənmiş ətdən (kolbasa və sosika kimi məhsullar) uzaq durmağı məsləhət görürlər. "Heart Failure" araşdırmasına görə, işlənmiş qırmızı ət yeyən isveçli kişilərdə ürək çatışmazlığı riski daha yüksək idi. Klivlend Klinikasında aparılan bir araşdırma, qırmızı ət yeyən insanların bədənlərində TMAO adlı metabolik əlavə məhsulun daha yüksək səviyyədə olduğunu və bu, getdikcə daha çox ürək xəstəliyi ilə əlaqəli olduğunu göstərib.


BiG.Az
Telegramda izləyin
Xəbərlər   Baxılıb: 1605   Tarix: 22 sentyabr 2023  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş
Tezbazar.az elanlar sayti

Oxşar xəbərlər

.

Bakcell Samsung Galaxy A57 5G üçün xüsusi kampaniyaya start verib

Bakcell müştəriləri üçün yeni kampaniyaya start verib. Kampaniya çərçivəsində Samsung Galaxy A57 5G (8GB/256GB) modeli xüsusi şərtlərlə təqdim olunur. Kampaniya müddətində müştərilər Samsung Galaxy A57 5G smartfonunu 24 aylıq hissəli ödəniş şərtləri ilə əldə edə bilərlər. Bu təklif çərçivəsində cihazı

11.08.2026 188
.

Lift xarabdır, 15-ci mərtəbədə yaşayırsan - Yeni binaların köhnə problemləri - ARAŞDIRMA

Səhər evdən çıxmağa hazırlaşırsan. Qapını bağlayıb liftin düyməsini basırsan. Gözləyirsən. Bir də basırsan. Yenə səs gəlmir. Pilləkən meydançasındakı ekrana baxanda hər şey aydın olur: lift işləmir. Əgər ikinci, üçüncü mərtəbədə yaşayırsansa, bunu kiçik narahatlıq sayıb pilləkənlə düşmək olar. Bəs evi

11.08.2026 177
.

Bu ölkənin küçələrinə bir milyon ağac əkiləcək: məqsəd nədir?

Ağaclar istilik hissiyatını əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilir, lakin belə bir üsulun həm üstünlükləri, həm də mənfi cəhətləri var. Bir çox meqapolis həddindən artıq istiliklə mübarizə aparmaq üçün yüksək texnologiyalı sistemlərə milyardlarla dollar sərmayə qoyarkən, Sinqapur sadə yolla getdi - kütləv

11.08.2026 167
.

Pezeşkian Azərbaycana görə Əliyevə təşəkkür etdi - "Çətin günlərdə yanımızda oldular"

İran Prezidenti Məsud Pezeşkian ölkəsinin blokada və mürəkkəb vəziyyətlə üzləşdiyi dövrdə regional diplomatiyanın və qonşu dövlətlərin dəstəyinin əhəmiyyətindən danışıb. O, xüsusilə Azərbaycanın Tehrana göstərdiyi yardımı və yaratdığı logistik imkanları qeyd edib. Pezeşkian Azərbaycanın müharibə dövründ

11.08.2026 200
.

Azərbaycan gömrükçüləri İrandan Rusiyaya aparılan bibər içində narkotik tapdı

Astara Gömrük İdarəsi əməkdaşlarının keçirdikləri kompleks əməliyyat-axtarış və gömrük nəzarəti tədbirləri nəticəsində növbəti dəfə külli miqdarda narkotik vasitə - qurudulmuş marixuana aşkar edilərək qanunsuz dövriyyədən çıxarılıb. Dövlət Gömrük Komitəsindən -a verilən xəbərə görə, "Astara"

11.08.2026 177
.

Əcəmi Naxçıvaninin abidəsinin açılışı oldu - Fotolar

Prezident İlham Əliyev və birinci xanım Mehriban Əliyeva avqustun 11-də Naxçıvan şəhərindəki "Əcəmi seyrangahı" istirahət kompleksində memar Əcəmi Naxçıvaninin abidəsinin açılışında iştirak ediblər. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, abidənin müəlliflərindən biri Xalq rəssamı Salxab Məmmədo

11.08.2026 163
.

Tarixin ən pis ili: müharibə və ya xəstəliklə bağlı deyil

Bəşəriyyət tarixinin ən qaranlıq dövrü deyiləndə, çoxlarının ağlına dağıdıcı epidemiyalar və ya keçmişin qanlı müharibələri gəlir. Lakin müasir tədqiqatçılar hesab edirlər ki, insanların ən böyük əzablarla üzləşdiyi dövr tamam başqa zaman olub. xəbər verir ki, Harvard Universitetinin arxeoloqu və tarixçis

11.08.2026 177
.

Livanda ölüm hökmü ləğv edildi - Ərəb dünyasında ilk

Livan parlamenti ölkədə ölüm hökmünün ləğv edilməsinə səs verib. "Qafqazinfo" "Associated Press" agentliyinə istinadən xəbər verir ki, bununla da, Livan ərəb dünyasında bu addımı atan ilk ölkə olub. Bildirilib ki, "Hizbullah" parlament bloku istisna olmaqla deputatları

11.08.2026 178
.

"Binamızın altını hotel ediblər, səs-küydən otura bilmirik..." - Video

Bakının Binəqədi rayonu, Biləcəri qəsəbəsində çoxmərtəbəli yaşayış binasının ikinci mərtəbəsinin hostel, üçüncü mərtəbəsinin isə hotel kimi "Kristal AA" MTK tərəfindən icarəyə verilməsi sakinlərin narazılığına səbəb olub. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, bu şikayətlə Xəzər TV-yə bir qru

11.08.2026 326
.

TOP MP3