Kolbasa, kabab və burger - Gündə 25 qram yesəniz...
Britaniyada Leeds Universiteti tərəfindən aparılmış bir araşdırma hər gün emal olunmuş ət yeyən insanlarda demensiya (ağıl zəifləməsi) riskinin 44 faiz arta biləcəyini göstərib.
BiG.AZ Lent.az-a istinadən bildirir ki, araşdırmada kolbasa, kabab və burger kimi qidaların orta və daha yuxarı yaşlarda beyin sağlamlığını pozduğuna, işlənməmiş qırmızı ətin isə demensiyaya qarşı qoruyucu təsirə malik olmasına diqqəti çəkib.
Britanityada xəstəliklərin inkişafını izləmək məqsədi ilə 2006-cı ildə "Biobank" adlı bir layihəyə start verilib.
Bu layihədə 40-69 yaş arasında olan yarım milyon könüllünün sağlamlıq durumunun 30 il ərzində izlənilməsi nəzərdə tutulub.
Biobank layihəsi xətti ilə aparılan araşdırmaların məlumat bazası Leeds Universitetində tədqiqatçılar tərəfindən təhlil edilib.
Səkkiz il davam edən müşahidələr nəticəsində 2 min 896 adama demensiya diaqnozu qoyulub.
Nəticələri American Journal of Clinical Nutrition jurnalında dərc olunmuş araşdırma, emal olunmuş ətin demensiya ilə əlaqəsinə dair ilk hərtərəfli keçirilmiş tədqiqat hesab olunur.
Araşdırmada göstərilib ki, gündə 25 qram emal olunmuş ət yeyilməsi insanda demensiya riskini 44 faiz artıra bilər.
Müstəqil mütəxəssislər demensiya riskinin bu dəqiqliklə müəyyən edilməsinə ehtiyatla yanaşmağı məsləhət görürlər, lakin toplanmış ümumi məlumat bazası işlənmiş ət istehlakının demensiya riskini artırdığını göstərir.
Araşdırmada gündə 50 qram emal olunmamış ətin isə demensiya riskini 19 faiz azaltdığı müəyyən edilib.
Britaniyadakı araşdırmalar ölkədə emal olunan ət istehlakının gündəlik 25 qram, emal olunmamış ətin isə gündəlik 30 qram olduğunu göstərir.
Leeds Universitetində aparılan araşdırmalara rəhbərlik edən doktor Huifeng Zhang, demensiyanın dünya boyu yayıldığını qeyd edərək "qidalanmanın bu xəstəliyə təsir edə bilən faktorlardan biri" olduğunu vurğulayıb.
Britaniyada demensiya ən çox dərəcədə ölümlə nəticələnən xəstəliklərdən biridir.
Dünya miqyasında 60 yaşdan yuxarı olan insanların 8 faizinin bu xəstəliyin təsirinə məruz qaldıqları təxmin olunur.
BiG.Az
Telegramda izləyin
Maraqlı Baxılıb: 1495 Tarix: 14 sentyabr 2021
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666
Facebookda PaylaşBakıda dördəm doğulub - VİDEO
Bakıda dördəm doğulub. -ın xəbərinə görə, uşaqlardan 3-ü oğlan 1140 qr., 1350 qr., 1230 qr, biri qızdır 1120 qr. Zaqatala rayon sakinləri olan 30 yaşlı Ülviyyə Sofiyeva və 32 yaşlı Huseynbala Sofiyevin ailəsində dünyaya gələn uşaqlar onların ilk övladlarıdır. Qeysəriyyə əməliyyatı ilə doğulan uşaqları
15.09.2021 942 Qızıldan hazırlanan unitaz iki ildir tapılmır - FOTO
İngiltərənin Blenheim sarayından iki il əvvəl oğurlanan qızıldan hazırlanan unitaz hələ də tapılmayıb. -a istinadən xəbər verir ki, 2019-cu il sentyabrın 14-də sarayda sənət sərgisinin keçirildiyi vaxt oğurlanan qızıl unitazın dəyəri 1 milyon funt sterlinqdir (2 300 00 manatdan çox). Xatırladaq ki, unitaz
16.09.2021 3329 Türkiyədə İLK: 3D printerlə insan beyninin nüsxəsi hazırlandı - VİDEO
Nevrologiya mütəxəssisi professor Sultan Tarlacı Türkiyədə ilk dəfə olaraq 3D printerlə insan beyninin dəqiq nüsxəsini hazırlayıb. Oxu.a-a istinadən xəbər verir ki, keçmişdə beyinin içindəki quruluşu anlamaq üçün silikon yerləşdirmə kimi xam üsullar istifadə olunurdu, ancaq bu inkişafla beyinin xaric
13.09.2021 490 Oturaq həyat tərzi keçirənlər necə qidalanmalıdır? - Dəyərli məsləhətlər
Azərbaycan Respublikası Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin (AQTA) "AQTA maarifləndirir" rubrikası davam edir. agentliyə istinadən xəbər verir ki, rubrika çərçivəsində AQTA və Qida Təhlükəsizliyi İnstitutunun (AQTİ) mütəxəssisləri tərəfindən hazırlanan maarifləndirici materiallar, sağlam qidalanm
11.09.2021 659 Binanın qarşısından keçən qadının üstünə armatur düşdü – ANBAAN VİDEO
Türkiyənin Çorum şəhərində qadın tikintisi davam edən binanın qarşısından keçərkən ciddi təhlükə ilə üzləşib. -a istinadən xəbər verir ki, hadisə anbaan inşaat meydançasının təhlükəsizlik kameraları tərəfindən qeydə alınıb. Görüntülərdə qadının onun üstünə düşən armatur dirəklərdən yayınmağa çalışdığ
14.09.2021 1946 Məşhur şirkətlərdə məvaciblər nə qədərdir?
Bir çoxları "Google", "Facebook", "Amazon", "Uber", "Microsoft", "Intel", IBM kimi tanınmış ABŞ şirkətlərdə çalışmaq arzusundadır. Cari ilin ilk yarısında texnoloji nəhənglər 80 min nəfərdən çox əcnəbi əməkdaşı işə cəlb edib. Bəs görəsən onlar
16.09.2021 817 3 milyon dəyərində sendviç hazırlandı - Ən bahalı qidalar
Dünyanın ən bahalı sendviçi hazırlanıb. Axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, sendviç almaniyalı rəssam Tim Bengel tərəfindən saf qızıl istifadə olunaraq düzəldilib. Həmin qida 3 milyon dollar dəyərində qiymətləndirilib. Qeyd edək ki, bu ilk belə baha qida məhsulu deyil. Dünyanın ən bahalı yeməklərin
17.09.2021 877 Evlənməzdən əvvəl özünüzdən bunları soruşun – 12 SUAL
Evlənirsiniz, yaxud gələcəkdə ailə qurmağı planlaşdırırsınız? Belə vacib qərar verməzdən əvvəl özünüzdən soruşmalı olduğunuz suallara cavab vermisinizmi? Uzun sürən bu macəraya başlamazdan əvvəl nələrə diqqət etməlisiniz?. -a istinadən sizə evlənmədən öncə özünüzdən soruşmalı olduğunuz 12 sualı təqdi
15.09.2021 1571 Bu şəxslərə soğan yemək olmaz
Soğan sağlamlıq problemlərinin siyahısını genişləndirə bilər. Diyetoloq, Kanada Diyetoloqlar Birliyinin üzvü Nataliya Nefedova bu barədə danışıb. O bildirib ki, soğan xüsusilə mədə-bağırsaq traktının işinin pozulmasına səbəb ola bilər. N.Nefedova "Sputnik" radiosuna verdiyi müsahibədə qey
12.09.2021 2801