Ən az xolesterin olan ət: Diyetoloqların əsas seçimi

Ən az xolesterin olan ət: Diyetoloqların əsas seçimiBir çox insan bu əti xüsusilə sevir, çünki onun tərkibi mal ətinə bənzər üstünlüklərə malikdir. Eyni zamanda bu ət digər ət növləri qədər geniş yayılmayıb, lakin daha az xolesterin tərkibi ilə seçilir.

Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə "Noklapja" yazır.

Məlum olub ki, ən az xolesterin olan ət toyuq və hətta balıq deyil, dəvəquşu ətidir. Bu xüsusi ət növü 100 qramda cəmi 58 milliqram xolesterin ehtiva edir. Bu göstərici toyuq ətində təxminən 85 milliqram, mal ətində isə 90-100 milliqram aralığındadır.

Mütəxəssislərin sözlərinə görə, dəvəquşu əti yalnız aşağı xolesterinlə deyil, həm də qidalandırıcı xüsusiyyətləri ilə diqqət çəkir. Qırmızı ət hesab olunsa da, yağ tərkibi ənənəvi qırmızı ətlərə nisbətən xeyli aşağıdır və eyni zamanda yüksək zülal mənbəyidir.

100 qram dəvəquşu əti orqanizmə təxminən 28 qram zülal verir. Bu səbəbdən o, idmanla məşğul olanlar və qidalanmasına diqqət edən insanlar üçün uyğun seçim sayılır.

Bundan əlavə, bu ət dəmir və sinklə zəngindir. Bu minerallar immun sisteminin normal fəaliyyəti və enerji istehsalı proseslərində mühüm rol oynayır.

Mütəxəssislər bildirirlər ki, bir çox insan bu əti mal ətinə bənzər faydalarına görə seçir, lakin daha yüngül dadı və yumşaq teksturası səbəbilə daha asan həzm olunur. Güclü qoxusunun olmaması da onu qırmızı ətə üstünlük verməyənlər üçün cəlbedici edir.

Qeyd olunur ki, xolesterin səviyyəsinə yalnız qəbul edilən xolesterin miqdarı birbaşa təsir etmir. Daha böyük təsir ümumi qidalanma vərdişləri, doymuş və trans yağların qəbulu, bədən çəkisi, fiziki aktivlik və genetik amillərlə bağlıdır.

Mütəxəssislər həmçinin vurğulayırlar ki, dalağın sağlamlığına zərər verə bilən qidalar əsasən iltihabi prosesləri artıran, metabolizmi pozan və qaraciyər funksiyalarına mənfi təsir göstərən məhsullardır. Həmçinin gizli şəkər tərkibli qidalar da sağlamlıq üçün risk yarada bilər.


BiG.Az
Telegramda izləyin
Sağlamlıq   Baxılıb: 111   Tarix: 12 iyun 2026  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Ürək üçün ən faydalı şirə: 14 günə təzyiqi azalda bilər

Çuğundur şirəsi uzun illərdir ürək-damar sistemini dəstəkləyən içkilərdən biri kimi tanınır. Lakin Ekseter Universitetinin britaniyalı alimlərinin yeni araşdırması göstərib ki, onun təsiri əvvəllər düşünüləndən daha geniş ola bilər. Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə ABCZdrowie.pl yazır. Tədqiqatçıla

29.05.2026 368
.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimum duz ehtiyacı təxminən 1,4 qramdır. Tövsiyə olunan gündəlik qəbul miqdar

06.06.2026 226
.

İsti duş xərçəngi aşkar etməyə kömək edə bilər

Həkimlər su prosedurları zamanı öz vəziyyətinizi izləməyi tövsiyə edirlər - bu, orqanizmdəki problemləri vaxtında aşkar etməyə kömək edə bilər. xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, mütəxəssislər isti duşun leykoz və ya qan xərçənginin qeyri-adi göstəricilərindən biri ola biləcəyini hesab edirlər

24.05.2026 333
.

Mütəxəssislər ən faydalı paxlalı bitkini açıqladı

Sağlam qidalanmanın vacib komponentlərindən hesab edilən paxlalı bitkilər arasında lobya və mərcimək xüsusi yer tutur. Mütəxəssislər bildirirlər ki, hər iki məhsul yüksək qida dəyərinə malik olsa da, onların tərkibi və orqanizmə təsiri baxımından müəyyən fərqlər mövcuddur. Qaynarinfo Unian-a istinadə

02.06.2026 404
.

Xoşxassəli və bədxassəli limfa düyünlərinin əsas fərqləri: Həkim məsləhəti - VİDEO

Baku TV-nin "Baku Med" verilişinin yeni buraxılışında limfa düyünləri problemlərindən danışılıb. Limfa düyünləri niyə böyüyür? Xoşxassəli və bədxassəli limfa düyününün fərqi nədir? Onların ölçüsü hansı həddən sonra risklidir? Hansı infeksion xəstəliklər düyünləri böyüdür? Virus infeksiyalarınd

23.05.2026 336
.

Alça sevənlərin çoxu bunu bilmir - RİSK ALTINDASINIZ

Yaz və yay aylarının ən çox sevilən meyvələrindən biri olan alça həm dadı, həm də sağlamlığa faydaları ilə seçilir. Xüsusilə turş alçanın duzla yeyilməsi Azərbaycanda geniş yayılmış vərdişlərdən biridir. Lakin mütəxəssislər xəbərdarlıq edir ki, bu adət bəzi insanlar üçün ciddi sağlamlıq problemlərin

18.05.2026 597
.

Keyfiyyətli yuxunun sirri - Elmi nəticə

Gecələr yataqda tez-tez çevrilən və çıxış yolunu dərhal aptek rəflərindəki əlavələrdə axtaran milyonlarla insan var. Maqnezium və ya melatonin kimi dəstəklər müasir dövrün populyar həllərinə çevrilsə də, biologiyamız daha sadə alternativ təklif edir. Qaynarinfo xəbər verir ki, bədənimizin təbii işləm

18.05.2026 554
.

Beyin işi üçün ən yaxşı səhər yeməyi: İnsanların çoxu isə tam əksini seçir

Bir çox insan səhəri kruassan, şirin səhər dənli məhsulları və ya meyvə şirəsi ilə başlayır. Lakin nevroloqlar xəbərdarlıq edir ki, bu cür qidalar yalnız qısa müddətli enerji verir və daha sonra tez yorğunluq, aclıq hissi və diqqət problemləri yarana bilər. Qaynarinfo xəbər verir ki, nevroloq dokto

19.05.2026 1004
.

Elm adamları açıqladı: Qocalmanın sürətləndiyi iki xüsusi yaş dövrü var

Qocalma prosesi hər zaman eyni sürətlə və düz xətt üzrə getmir. "Stanford Universiteti"nin rəhbərliyi ilə aparılan mühüm bir elmi araşdırma insan bədənində qocalma ilə bağlı molekulyar dəyişikliklərin xüsusilə 44 və 60 yaş civarında kəskin şəkildə sürətləndiyini ortaya qoyub. xəbər verir ki

31.05.2026 387
.

TOP MP3