Bu vitaminlə gözlərini 5 aya bərpa etdi

Bu vitaminlə gözlərini 5 aya bərpa etdiA vitaminli qida əlavələri gözlərində qlaukoma olan qadının görməsini 5 aya bərpa edib.

"Medicina" xəbər verir ki, 35 yaşlı Haiti sakini qadının görməsi getdikcə azaldığı üçün həkimlər ona qlaukoma diaqnozu qoyub.

Qadının gözlərində ağrılı quruluq, uçuşan nöqtələr var idi.

Bir çox problemlər yaşla bağlı normaldır, amma 35 yaşda eyni vaxtda bu qəfər problem gözlənilməzdir.

Qlaukoma görmə sinirinin zədələnməsidir. Qadında isə sinir zədələnməmişdi. Onda toyuq korluğu, qaranlıqda pis görmə idi.

Həkimlər qadına 18 ay dərmanlar təyin etsə də heç bir effekt vermirdi.
Ailə həkimi xəstədə A vitamini əskikliyindən şübhələnir.

A vitamini gözlər üçün fotoreseptorlardır. O, gözlərin selikli qişasının nəm qalması və hüceyrələrinin bölünməsi üçün vacibdir.

Cəmi 15 gün A vitamini qəbulundən sonra onun görməsi düzəlməyə başladı. 2 ay sonra isə görməsi tamam bərpa oldu.


BiG.Az
Telegramda izləyin
Sağlamlıq   Baxılıb: 1582   Tarix: 17 oktyabr 2022  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Toyuq ətinin yaratdığı ciddi risklər: Alimlərdən yeni araşdırma

Oksford Universitetinin alimləri sənaye üsulu ilə fəaliyyət göstərən quşçuluq fermalarının təhlükəli bakteriyaların yayılması baxımından ciddi risk daşıya biləcəyini bildiriblər. xəbər verir ki, araşdırma zamanı son 45 il ərzində 30 ölkədən toplanmış minlərlə genetik nümunə təhlil edilib. Nəticələr

02.08.2026 235
.

Sağlam olmayan münasibətlərin 7 gizli əlaməti - Psixoloq açıqladı

Amerikalı psixoloq Mark Trevers (Mark Travers) diqqətdən yayınan, lakin münasibətin sağlam olmadığını göstərən yeddi əsas əlaməti sadalayıb. Qaynarinfo-nun məlumatına görə, CNBC-də dərc olunan məqaləsində Trevers bildirib ki, bir çox insan aylarla, hətta illərlə sağlam olmayan münasibətlərdə qalır. Onla

13.07.2026 555
.

Hər gün xiyar yeməyin faydası

Yay aylarının ən çox sevilən tərəvəzlərindən biri olan xiyar həm dadı, həm də orqanizm üçün faydalı xüsusiyyətləri ilə seçilir. Axşam.az xəbər verir ki, tərkibinin böyük hissəsi sudan ibarət olan xiyar bədənin su balansını qorumağa kömək edir. Xüsusilə isti havalarda susuzluğun qarşısını almaq üçün idea

25.07.2026 298
.

Üzunömürlülük üçün bir nömrəli giləmeyvə

Diyetoloqlar bildirirlər ki, uzun və sağlam həyat tərzində qidalanma mühüm rol oynayır. Bu baxımdan qaragilə orqanizmi yaşla əlaqəli dəyişikliklərdən qorumağa kömək edə biləcək antioksidantlar, liflər və bitki mənşəli faydalı birləşmələrlə zəngin məhsullardan biri hesab olunur. Qaynarinfo xəbər veri

10.07.2026 502
.

Beyini təhdid edən böyük təhlükə: 2050-ci ilədək 139 milyona çata bilər

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatınin (ÜST) məlumatına görə, hazırda dünyada 55 milyondan çox insan demansiyadan əziyyət çəkir. Əhalinin yaşlanması ilə əlaqədar bu göstəricinin 2050-ci ilədək 139 milyona yüksələcəyi proqnozlaşdırılır. Qaynarinfo xəbər verir ki, demansiya yalnız unutqanlıqla məhdudlaşmır. B

30.07.2026 333
.

Dondurucudan gələn zəhər - həkimlərin almağı məsləhət görmədiyi ucuz balıq

Mütəxəssislər supermarket rəflərində satılan ən keyfiyyətsiz balıq növlərini açıqlayıblar. Dondurulmuş balıq tez və faydalı şam yeməyi üçün ideal seçim kimi görünür. xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, supermarketlərdəki cəlbedici qiymətlərin arxasında bəzən qida dəyərini itirmiş, hətta sağlamlı

02.08.2026 236
.

İti görmənin sirri açıldı: Hər şey ana bətnində başlayır

A vitamini insan orqanizmində təkcə immunitet və dəri sağlamlığı üçün deyil, həm də görmə qabiliyyətinin formalaşmasında mühüm rol oynayır. Alimlərin son araşdırması göstərib ki, bu vitaminin törəmələri insanın hələ ana bətnində olarkən iti mərkəzi görməsinin yaranmasına birbaşa təsir edir. -in məlumatın

10.07.2026 563
.

Bir çox xəstəliyi müalicə edən MASAJ

Masaj xidməti bir çox xəstəlikləri sağaldır, masaj zamanı Təbii yağlardan istifadə olunur, sizin bədənizdə olan oynaq ağrıları, bel ağrıları, baş ağrılarını vaxtında götürür. Dünyada edilən masajların 90 %-i tibbi masajdır. Avropada və Şərqdə həkimlər masajı resept olaraq yazırlar. Masaj inteqtaiv bi

28.07.2026 3496
.

Bir-iki fincan, ya daha çox? - Həkim qəhvənin qan təzyiqini kəskin artıran miqdarını açıqlayıb

Qəhvənin orqanizmə təsiri onun istehlak miqdarından birbaşa asılıdır. xəbər verir ki, bu barədə rusiyalı kardioloq və tibb elmləri namizədi Valentina Baydina nəşrinə verdiyi müsahibədə danışıb. Həkim orqanizmə mənfi təsir göstərə biləcək qəhvə miqdarını açıqlayıb. Valentina Baydina bildirib ki, çox miqdard

12.07.2026 402
.

TOP MP3