İtirilən yaddaşı qaytara bilən QİDALAR

İtirilən yaddaşı qaytara bilən QİDALARBu yaxınlarda Avstraliyanın Kvinslend Universitetinin nevroloqları beyinə yaddaşı bərpa etməyə və insultdan sonra özünü bərpa etməyə kömək edən mineral kəşf ediblər.

Lent.az xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, onlar hansı qidalarda bu mikroelement olduğunu müəyyən ediblər.

Bu mineral dəniz məhsulları, tam taxıl çörəkləri, Braziliya qoz-fındıqları və ətlərdə tapıla bilən seleniumdur. Avstraliyalı tədqiqatçılar seleniumun beyin yaşlanmasına necə təsir etdiyini öyrənmək üçün köhnə gəmiricilər üzərində təcrübə aparıblar. Onlar siçanlara bu mineralla qidalar verməyə başlayıblar. Nəticədə yaşlarının irəliləməsinə baxmayaraq, yeni neyronların istehsalını artırdıqlarını və onların idrak qabiliyyətlərinin zamanla yaxşılaşdığını görüblər.

Tədqiqatçılar həmçinin insult keçirmiş gəmiricilərdə seleniumun yaddaşa, konsentrasiyaya və qəbulediciliyə necə təsir etdiyi ilə də maraqlanıblar. Nəticələr göstərib ki, selen insultdan sonra gəmiricilərdə idrak qabiliyyətlərini bərpa etməyə kömək edib.

"Gənc gəmiricilər yaddaş və həssaslıq testlərinin öhdəsindən asanlıqla gələ bilirlər, lakin insultdan sonra bunu edə bilmirlər. Amma biz onlara selenium əlavələri verməyə başlayanda onların koqnitiv qabiliyyətləri bərpa olunmağa başlayıb", - araşdırmanın müəllifi Tara Uolker izah edib.

Tədqiqatçılar hesab edirlər ki, onların kəşfi yaşlı insanlarda beyin funksiyasını yaxşılaşdırmaq üçün yeni metodların işlənib hazırlanmasına kömək edə bilər. Bununla belə, onlar xəbərdarlıq edirlər ki, selenium əlavələri çox zərurət olmadıqca qəbul edilməməlidir və mineralın həddindən artıq miqdarı orqanizmə zərər verə bilər.


BiG.Az
Telegramda izləyin
Sağlamlıq   Baxılıb: 1762   Tarix: 11 aprel 2023  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş
Xidmetler

Oxşar xəbərlər

.

55 illik araşdırma: Alimlər uzunömürlülüyün sirrini tapıb?

100 yaşdan çox yaşayan insanlar üzərində aparılan uzunmüddətli araşdırma göstərib ki, 100 il və daha artıq yaşamağın vahid resepti yoxdur. Bununla belə, uzunömürlü insanları birləşdirən bir sıra ümumi amillər müəyyən edilib. Qayanrinfo xəbər verir ki, "ScienceAlert"in yazdığına görə, Qahirədək

22.07.2026 722
.

Qaraciyər sağlamlığı üçün ən faydalı 4 qida

Qaraciyər orqanizmin əsas filtrasiya orqanlarından biridir və hər gün toksinləri, dərman qalıqlarını və maddələr mübadiləsi nəticəsində yaranan tullantıları emal edir. "Euroonco" federal ekspert onkologiya klinikaları şəbəkəsinin qastroenteroloqu, tibb elmləri namizədi Vladimir Loginov qaraciyər

25.07.2026 315
.

5-dən çox yuxu pozğunluğu simptomu insult riskini kəskin artırır

Yuxu problemləri insult riskini 16% artırır. -a istinadən xəbər verir ki, nevroloq Aleksandra Alekhina beş və ya daha çox yuxu pozğunluğu simptomundan əziyyət çəkən insanlarda insult riskinin ikiqat artdığını deyib. O qeyd edib ki, insult ciddi və həyati təhlükə yaradan təcili vəziyyətdir:. "Bu

02.08.2026 435
.

Yayda buzlu su içmək təhlükəlidirmi?

Yay aylarında temperatur yüksəldikcə insanlar sərinləmək üçün daha çox buzlu və çox soyuq suya üstünlük verirlər. Lakin mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər ki, həddindən artıq soyuq suyun qəbulu bəzi hallarda sağlamlığa mənfi təsir göstərə bilər. Ölkə.az xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, çox soyu

14.07.2026 541
.

Köp, ürəkbulanma və qarın ağrısı: Qida zəhərlənməsi, yoxsa mədə-bağırsaq xəstəliyi? - VİDEO

Baku TV-nin "Baku Med" verilişinin yeni buraxılışında qastroenteroloji xəstəliklər barədə müzakirə aparılıb. Qarın ağrısı hansı hallarda xəstəlik əlaməti sayılır?. Uzunmüddətli qəbizliyin səbəbləri nədir?. Qida zəhərlənməsi ilə həzm xəstəlikləri necə fərqlənir?. Helikobakter pilori hansı xəstəliklər

26.07.2026 282
.

Xərçəng riskini azaltmağın yolları açıqlandı: Rusiyalı akademikdən mühüm tövsiyələr

"Sağlam həyat tərzi prinsiplərinə riayət etmək, zərərli vərdişlərdən uzaq durmaq, mütəmadi fiziki aktivliklə məşğul olmaq və profilaktik müayinələrdən keçmək onkoloji xəstəliklərin yaranma riskini əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər". xəbər verir ki, bunu "RİA Novosti"yə müsahibəsind

26.07.2026 317
.

Dünyada xərçəng xəstələrinin sayı ikiqat arta bilər - HESABAT

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı xərçəng hallarının sürətlə artdığını açıqlayıb. xarici mediaya istinadən bildirir ki, yeni qlobal hesabata görə, profilaktika, erkən aşkarlama və müalicə yaxşılaşdırılmadıqda, 2050-ci ilə qədər yeni xərçəng hallarının illik sayı təxminən 35 milyona çata bilər. Hesabatda qey

12.07.2026 592
.

Azərbaycanda Daun sindromlu şəxslərin sayı 30 faiz artıb

Azərbaycanda son beş ildə tibb müəssisələrində qeydiyyatda olan Daun sindromlu şəxslərin sayı artıb. xəbər verir ki, bunu Dövlət Statistika Komitəsinin 2021-2025-ci illər üzrə açıqladığı statistik göstəricilər göstərir. Məlumata görə, Daun sindromu ilə qeydiyyatda olanların ümumi sayı 2021-ci ildə 85

16.07.2026 563
.

Hər gün xiyar yeməyin faydası

Yay aylarının ən çox sevilən tərəvəzlərindən biri olan xiyar həm dadı, həm də orqanizm üçün faydalı xüsusiyyətləri ilə seçilir. Axşam.az xəbər verir ki, tərkibinin böyük hissəsi sudan ibarət olan xiyar bədənin su balansını qorumağa kömək edir. Xüsusilə isti havalarda susuzluğun qarşısını almaq üçün idea

25.07.2026 298
.

TOP MP3